niedziela, 6 kwietnia 2014

do zobaczenia


po 5 tygodniach w Portugalii czas wziąć swoje rzeczy
i wziąć siebie całą, spakować do samolotu i wrócić

niesamowity czas, który będę wspominać w sposób którego jeszcze nie znam
ostatnie prawie-2-tygodnie spędziłam w domku 3 metry od plaży i 100 metrów od oceanu
co tu dużo mówić, kiedy nie sposób za wiele powiedzieć

oczywiście ludzie, ludzie i ludzie
miałam tą przyjemność by dzielić ostatni czas z ludźmi z Jordanii
dzięki czemu zyskałam Jordanię w Portugalii
i  zwyczaje o których istnieniu nie miałam pojęcia

miałam tą przyjemność by poznać innych ludzi, inne jedzenie i jeszcze inne zwyczaje
a ostatecznie miałam te przyjemność by poznać trochę bardziej samą siebie

ale tak naprawdę wszystko kręci się wokół jednej rzeczy
wspólnie zadecydowaliśmy, że....
 'if you believe....'







obrigada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz