niedziela, 30 marca 2014

lemon tree

/I wonder how, I wonder why
yesterday you told me 'bout the blue, blue sky
and all that I can see is just a yellow lemon tree



z jednej strony czas w ogóle nie mija
z drugiej patrzę w kalendarz i nie wiem o co chodzi


Alantejo i miejsce które nie istnieje na mapie google - mój 3 tygodniowy dom
czas, który przyniósł wiele dobrego
teraz już wiem, że cytryny naprawdę rosną na drzewach
rozumiem, że oliwę z oliwek można dodać do wszystkiego (DO WSZYSTKIEGO)
jak kogoś poznaję wiem, że trzeba będzie się całować
jeśli -cytując- ‘nie dajesz od siebie gówna, to gówna nie dostaniesz’
wiem, że w Portugalii obiad je się na kolację
i składa się on przeważnie z pierwszego dania, drugiego i deseru
myliłam się co do tego że biało-niebieskie ściany są typowe dla Grecji
nie wiedziałam, że najlepiej jest być tutaj wiosną czyli teraz
niż latem czyli później, bo jest za ciepło i wcale nie tak zielono
przez cały ten czas nie zjadłam ani jednej zupy z makaronem
i żadnej takiej nie widziałam
nadrobiłam natomiast dorszem w piekielnych kombinacjach
i winkiem do każdej możliwej okazji
czyli co tu dużo mówić
jadłam i piłam, spałam i oddychałam świeższym niż zazwyczaj powietrzem
nauczyłam się rzeczy, których nie będę mogła wpisać do CV
bo nijak się mają z doświadczeniem zawodowym
ale zyskałam inną, pożyteczniejszą wiedzę i teraz jestem nieco mądrzejsza





wydaje mi się że w życiu spotykasz 3 grupy ludzi
pierwszą z nich są ci którzy najzwyczajniej na świecie cię wkurwiają
bo bądźmy szczerzy - nie sposób nazwać tego inaczej
drugą są osoby, które istnieją ale nie robią na tobie żadnego wrażenie
po prostu są
trzecią są ci, którzy trafiają bezpośrednio do ciebie
i bez znaczenia czy znasz ich od 5 minut czy od 5 lat
bo i tak pozostawiają po sobie ślad



analizując ten czas jestem pewna, że to co mi przyniósł jest bezcenne
więc nieśmiało dziękuję, że mogłam się znaleźć w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie
zarówno wtedy kiedy wychodziłam przez okno, podpijałam wino a zamiast pracować gadałam z goścmi
rozmowy, rozmówki, rozmóweczki i pozytywna energia od człowieka dla człowieka
to lubimy







spontaniczne 16 stopni








‘racjonalne żywienie, 5 posiłków dziennie’







wpisik pamiątkowy od Belgów, czyli... Alfredo Potatosack





moje pierwsze zdjęcie z Hanibalem


bo nadal uważam, że Rony wygląda jak Anthony Hopkins








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz